Resultater tredje vintercupstevne dressur og distriksstevne i sprang

Helgen 5.-6. mars arrangerte Sylling Rideklubb årets tredje vintercupstevne i dressur på Valstad gård.

Først en stor takk til alle som var med å gjorde stevnegjennomføringen mulig, klubben kunne ikke klart det uten dere!

Også denne helgen var det mange av klubbens ryttere som stakk av med premier, både på dressurstevnet i Sylling og på distriktstevne i sprang arrangert av Jarlsberg og Melsom Rideklubb.

Her kommer en liten resultatoppsummering, både for sprangen og dressuren:

Lørdag:

På dressurstevnet denne dagen gjorde Josefine Amanda Hilling med Storhaugs Magic Brenhines rent bord og kapret førsteplassen i LA1 både for hest og ponni med resultatet 71,429% (hest) og 72,5% (ponni). Ikke langt etter fulgte Nina Merete Bjerkås og Precious Tamara som red inn til en andreplass i LA1 hest med 68,214%.

På Melsom red Charlotte Braaten Lundemo en feilfri runde i LC ponni II (0,70 m) med Ruby Tuesday og endte på en tredjeplass.

Søndag:

På søndagen hadde hele 42 dressurekvipasjer funnet veien til Sylling, men det ble likevel premieringer i så å si alle klasser.

I LC3 ponni delte Bertine Bøhn med Meltvedt Mario og Malene Aurora Svae med Black Star fjerdeplassen med 60,4%.

Kristina Johansen med South-West Disco Hit vant LC3 hest med 71,2%.

I LB1 hest fikk Frida Karoline Svae og Cassale 66,667%, noe som hold til en andreplass i klassen. Tredjeplassen gikk til Rikke Tychesen Maaren med Wieger K som fikk 65,833%.

På Melsom ble det også plukket premier:

LB ponni I (0,90 cm): Josefine Carlotta Aanesen med Icoon, 0 feil og 1. plass.

Tina Svenkerud med Jahrs Dragon Tatoo, 0 feil og 3. plass

LA ponni I (1 m): Josefine Carlotta Aanesen med Icoon, 0 feil i begge faser og andre plass i klassen.

Maren Sofie Steen med Roosegårdens Gogo, 0 feil i begge faser og tredjeplass.

MB ponni I (1,1 m): Maren Sofie Steen med Roosegårdens Gogo 2. plass

LC hest (1 m): Maren Sofie Steen med Engas Selma, 0 feil i begge faser og 7. plass i klassen

LA hest (1.20 m): Silje Breistein Svarstad med Tresprings Clerance 12. plass av 49 startende

MB hest (1.30 m): 2. plass til Silje Breistein Svarstad med Tresprings Clerance og 4. plass til Marte Apenæs med Cash Verte

Gratulerer så mye til dere alle!