Våre samarbeidspartnere

Vi er utrolig stole av å ha så mange flotte samarbeidspartnere! For å bruke rabatter må du vise medlemskort, det kan du hente på minidrett.no.

Valstad gård

Klubbens tilholdssted er på Valstad Gård. Vi eier kafébygg med dommertårn og sekretariat. Valstad Gård disponerer kaféen som varmestue til sine arrangementer og daglig drift.

Klubben har rideskoleavtale med Valstad Gård.
Valstad Gård tilbyr rideskole, privattimer, oppstalling, slag av hest og utleie av ridehus/ridebane på forespørsel.

Stall Lindstad

Klubben har rideskoleavtale med Stall Lindstad.
Stall Lindstad tilbyr rideskole, privattimer, oppstalling og utleie av ridehus/ridebane på forespørsel.

Jordbæreventyret

Jordbæreventyret er en familiefestival som arrangeres av og i Syllingbygda hver første lørdag i juli. Med opp mot 5000 besøkende hvert år, er det et av Norges største dugnadsdrevne arrangementer! Alt overskudd går tilbake til lag og foreninger i Sylling. Klubben får en andel pr. klubbmedlem som stiller opp i forbindelse med arrangementet, i tillegg søker vi om øremerkede midler hvert år.

Løwenborg

Løwenborg har et godt utvalg av produkter til hest og rytter, og holder til på Kjellstad. Medlemmer i Sylling Rideklubb får 10% rabatt.

Hööks Drammen

Hööks Hestesport er Skandinavias ledende foretak innen hestesportsbransjen og har et bredt sortiment med alt til rytter, hest og hund.
Medlemmer i Sylling Rideklubb får rabatt i butikken.

Bjørn Myhre Sport

Bjørn Myhre Sport er en sportsforretning i Krokstadelva med godt utvalg i sportsutstyr og bekledning.
Medlemmer i Sylling Rideklubb får 10-20 % rabatt avhengig av type varer.