Lag-NM og Norgesserien-finale på Borge Rideklubb 25.-31. juli

Vi dro ned onsdag og torsdag en stor gjeng fra Sylling Rideklubb. I år hadde vi lag i 3. og 4. divisjon Norgesserien og 1 lag med i Lag-NM (Sprang). Da vi kom ned hadde Anne Berner, som ansvarlig fra klubben ordnet en helt egen stall til Syllingrytterne, og med det, satte standarden for den ultimate lagfølelsen.

Konkurransen skred frem og Sylling ble raskt lagt merke til fra andre publikummere og deltagere, med den største (?) og i alle fall den mest lydhøre supporterne. Vi har dessverre ingen bilder fra heiagjengen med bannere og skilt, men minnene for oss som var der, er sterke.

De som deltok var for 4. divisjon:
Johanne Rolseth Berner på Geris Navajo Dream
Julie Johanne Lie Malm på Urlaur Star
Margrethe Rolseth Berner på Melody
Mie Sofie Søberg Fløtten på Elegance AS

Flinke ryttere som gjorde en flott innsats og endte til slutt på en 7. plass!

3. divisjons sølvmedaljevinnere Marlene Skåin, Alyssa Fiona Barazon Reistad, Kristi Aakermann og Thelma Sofie Lie Malm.

3. divisjon klinte til og dro inn en flott sølvmedalje i et sterkt felt!
Fra venstre:
Malene Skålin på BBB Scarlett Lawrence
Alyssa Fiona Barazon Reistad på Charlie Sweets
Kristi Aakermann på Asaka Z
Thelma Sofie Lie Malm på Montanus Clyde

I Lag-NM endte jentene på en flott 4. plass av 15 lag! Det ble dessverre ikke noe lagbilde av de heller men de som deltok var:
Julie Irene Svang Kleven på Glenbrook Maximus Cavalier
Camilla Nikoline Finsrud på Bonito Olympic
Fanny Carine Bærø på Carido Z
Anna Kruse på Duchesse NOK

Det var Marianne Sundal som hjalp de fleste og hun var også lagleder for NM-laget:

Alle deltagerne: Julie Malm, Alyssa, Malene, Thelma, Margrethe på skuldrene til Camilla, Mie, Fanny, Kristi, Johanne, Anna og Julie Kleven.

Vi koste oss veldig mye, og var ute og spiste to kvelder:

Også må jeg jo nevne camp Berner-Fløtten som passet på alle hestene. De hadde camp ved siden av stallen:

Takk til Kristine Svang for flott rapport fra lag-NM og Norgersserien!