Finale Hurumcup 2019

I helgen var det klart for finale av Hurum Rideklubbs Hurumcup. Dette er en cup som har gått over fire stevner, der det første gikk i mai i år. Totalt har Sylling rideklubb hatt 8 ekvipasjer med i cupen, noe som til slutt resulterte i tre pokaler! På lørdagens finale var det i klasse LD hest (80 cm) Syllingrytterne klatret høyest da Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård tok 2. plassen etter en feilfri runde med 74,5 i stil. Like under kom Malene Aurora Svae og Skoglys DeNero på en 4. plass med også en feilfri runde og 73,5 i stil.

Dette hold til en sammenlagt 2. plass for Julie og Sheroc, samt en 3. plass til Malene og DeNero! Gratulerer så mye!

Nanna Joakime Berner Clausen og ponnien Candy Apple stakk av med 3. plassen sammenlagt i klassen 60 cm. Gratulerer!

På søndag var det også klart for finale i Avanti Cavalli ponniturnering, arrangert av Holmestrand og Omegn Rideklubb. Hit tok også Julie Skuterud Jensen og Soquili Sonela turen og sikret seg enda en 2. plass i klasse ponni kat II LC (70 cm) etter en feilfri runde med 74 i stil. Gratulerer!