Distriktsstevne på hjemmebane

En vakker helg i februar arrangerte vår egen klubb distriktsstevne i dressur. Det er alltid like fint å se dugnadsånden blant våre medlemmer når det skal arrangeres stevner! De fleste meldte seg frivillig til sine oppgaver mens andre fikk det litt ekstra spennende med å få utdelt noe nytt de ikke har gjort før. Det ble uansett et supert stevne enda en gang!

Ikke bare var det distriktsstevne, det var også fjerde og nest siste stevne av årets vintercup i dressur.

Lørdag arrangerte vi LC, LB og LA for hest og ponni. I LC for ponni var det Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård som sikret premiering med et fint gjennomført program til 64,769% og delt 4. plass. Linnea Skai Vålbekk og hennes Sunny Girl var også på plass, og sikret klubben en fin 2. plass i LB ponni med 65,600%. I hesteklassene tok Carina Bødtker Brecke og TC Hermine plassering både i LC og LB. I LC endte de på en 2. plass med 65,269% og i LB klatret de helt til topps med 68,00%.

Søndag 17/2 var det dags for de litt større klassene. Her var Josefine Amanda Hilling og Black Diamond med på å sikre en hjemmeseier etter flott MC program ridd til 72,258%. Josefine og hennes sorte prinsessehest ble også nummer to i MB hest med 67,121%.

Inn mot finalen ser den foreløpige sammenlagtlisten slik ut:

• LB ponni: Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, foreløpig 3. plass
  • MB hest: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, foreløpig 2. plass

Gratulerer så mye til de premierte og lykke til i finalen som blir arrangert om nøyaktig én måned på Hønefoss!

Vi vil også minne om å godkjenne for publisering på sosiale medier dersom dere ønsker det. Det er så trist hver gang vi må la være å skrive om gode resultater på grunn av dette.