Første helg i september

Første helgen i september ble, som første helg i september pleier å bli i stevnemiljøet, en innholdsrik helg. I Drammen gikk det internasjonale elitestevnet Baltic cup, mens det i Grenland ble konkurrert om gjeve premier i unghestklasser, og ikke nok med det så gikk også det lokale stevnet “Hønsespranget” i Hønefoss.

Her er en resultatoversikt:
Elitestevne sprang, Baltic cup, arrangert av Drammen og Omegn rideklubb:
– Ponni kat 2, 1.05 m: Fanny Carine Bærø og Master Bob, 0 feil og 4. plass

Landsstevne i dressur arrangert av Grenland Ryttersportsklubb:
– FEIs innledende program for 5-åringer: Kristina Johansen og Faberge (I), 75,200% og 1. plass

– FEIs finaleprogram for 5-åringer (LA): Kristina Johansen og Faberge (I), 72,400% og 1. plass
Og etter to av to mulige førsteplasser stakk Kristina og Faberge av med seieren i Norsk Breeders Open for 5-åringer! Gratulerer så mye!

Distriktsstevne i dressur “Hønsespranget” arrangert av Hønefoss og Ringerike rideklubb:
– Hest LB (1.10 m): Elin Martine Mehren og Si Jolie, 0 feil i begge faser og 10. plass
Tonje Fjeldberg og Carina W, 0 feil i begge faser og 13. plass
– Hest LD (80 cm): Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 0 feil, 75 i stil og 2. plass
– Hest LC (1m): Marte Mehren og Conteur 3, 0 feil i begge faser og 5. plass
– Hest LB (1,10 m): Tonje Fjeldberg og Carina W, 0 feil i begge faser og 4. plass

Gratulerer så mye til dere alle!