Landsmesterskap dressur og Drammen Open

Helgen 11-12. august var det klart for Landsmesterskap i dressur. Fra Sylling rideklubb var det Josefine Amanda Hilling og Black Diamond som var på plass på stevnet arrangert av Grenland ryttersportsklubb. Ekvipasjen representerte klubben på en veldig god måte og endte med en 3. plass i første avdeling (64.688%) , 2. plass i andre avdeling (66,935%) og sølv i mesterskapet! Gratulerer så mye!

Men det var ikke bare i Grenland det ble konkurrert denne helgen. Ikke like langt unna gikk “Drammen open” av stabelen på Linnesvollen. Dette er et distriktsstevne i sprang med flere cuper, som går over fire dager. Der var det, ikke overraskende, en del ekvipasjer fra klubben på plass og premier ble det også plukket. Her er en resultatoversikt:

– LD (1m) hest: Elin Martine Mehren og Si Jolie, 0 feil i begge faser og 1. plass
Marianne Sundal og Esprit (II), 0 feil i begge faser og 3. plass
– LC (1.10 m) hest: Marianne Sundal og Esprit (II), 0 feil i begge faser og 10. plass
– LB (1.20 m): Marte Helene Apenæs og Cash Verte, 0 feil og 4. plass

– 1,25 m: Kristina Johansen og Charlie Sweets, 0 feil i begge faser og 5. plass

Gratulerer så mye til dere alle!