Jernia Vaffelfond

Hurra!!! Sylling rideklubb har i forbindelse med vaffeldagen 25. mars blitt tildelt et gavekort på 20 000 kroner fra Jernia Vaffelfond!

Jernias fond har som hensikt å hedre og støtte den norske lokale dugnadsånden som er drivkraften i mange fritidsaktiviteter, ikke minst for barn og ungdom.
Jernia har derfor bestemt at for hvert vaffeljern de selger går 10 kroner til Jernia Vaffelfond. Produsenten Wilfa bidrar med ytterligere 5 kroner for hvert jern. En rekke andre av Jernias leverandører gir også årlige bidrag til fondet.

Sylling Rideklubb ble en av 15 heldige vinnere av et gavekort på 20 000 kroner. Gavekortet ble delt ut på CC vest i Drammen der flere av klubbens medlemmer var på plass.
Pengene skal brukes til oppgradering og oppussing av kafeteriaen på Valstad Gård, Sylling rideklubb sitt klubblokale. Vi gleder oss!