Årets første utendørsstevne

Helgen 13. til 15. april ble årets første utestevne arrangert. Dette var et landsstevne i sprang arrangert av Kristiansand og Søgne Rideklubb. Det at utesesongen nå er i gang vil si at det jevnt over går flere stevner hver helg, noe som er til stor glede for klubbens medlemmer.
Det ble også denne helgen plukket premier av våre flinke sprangryttere, her er en resultatoversikt:

– Ponni kat II MB (1m): Fanny Carine Bærø og Master Bob, 0 feil i begge faser og 2. plass
– Hest LA (1.20): Marlen Nyborg og Quantum B Z, 0 feil i begge faser og 1. plass

– Hest LB (1.10 m): Elin Martine Mehren og Si Jolie, 0 feil i begge faser og 9. plass

– Ponni kat II MB+5 (1.05 m): Fanny Carine Bærø og Mater Bob, 0 feil og 2. plass

Gratulerer så mye til dere alle!

Fanny Carine Bærø og Master Bob