Første helg i februar 2018

Første helg i februar var det igjen klart for nye stevner og nye startende fra Sylling Rideklubb. Klubben var representert på landsstevne for hest og unghest arrangert av Grenland Ryttersportsklubb og på årets tredje og nest siste vintercupstevne i dressur arrangert av Drammen og Omegn Rideklubb.

Marte Helene Apenæs og Cash Verte var på plass på Grenland og tok i LA for hest (1.20 m) på søndag med seg fjerdeplassen etter en fin feilfri runde.

På Drammen var det noen flere ekvipasjer fra klubben på plass, og det ble også i dressur plukket premier:
– Ponni LC: Malene Aurora Svae og Black Star, 72,692% og 4. plass
– Hest LB: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, 70,000% og 1. plass
Frida Karoline Svae og Cassale, 65,600% og 4. plass

– Hest MC: Suzanne Rebecca Bjørklund og Gørklintgårds Sartori, 67,742% og 2. plass

Og siden vi nærmer oss finalen i årets vintercup både i sprang og dressur er det på tide å få oversikt over hvordan klubbens ekvipasjer ligger an. De nyeste resultatene fra sprangen har ikke kommet enda, men her er en oversikt over foreløpige plasseringer i dressur:
Dressur ponni LC:
– Malene Aurora Svae og Black Star på foreløpig 2. plass
– Linnea Skai Vålbekk og Windfall’s Luna på foreløpig 3. plass

Ponni LB:
– Julie Svang Kleven og Boggie Burgarti på en foreløpig 3. plass

Hest LC:
– Bertine Bøhn og Auburn Joey på foreløpig 4. plass

Hest LA:
– Emilie Svennevig Fjeldstad og Dex på foreløpig 2. plass
– Frida Karoline Svae og Cassale på foreløpig 3. plass
– Josefine Amanda Hilling og Black Diamond på foreløpig 4. plass

Hest MC:
– Suzanne Bjørklund og Gørklintgårds Sartori på foreløpig 5. plass
– Katja Christiane Svennevig og Dex på foreløpig 8. plass

Vi gratulerer så mye til alle plasserte i helgen og ønsker dere alle lykke til i finalen!

Josefine Amanda Hilling og Black Diamond Foto: Elin Hilling