Da var 2018 i gang!

Da var tiden kommet for første stevnehelg i 2018. Først vil vi ønske alle medlemmene våre godt nytt år og håper dere alle er klare for et nytt supert år med rideklubben. I det store havet av gode resultater og plasseringer medlemmene våre plukker med seg blir det lett å legge størst vekt på de konkurrerende ekvipasjene. Men det er viktig å huske at det er minst like mye idrettsglede, hesteglede og rytterglede i rideskolen, på weekendkurs og generelt i hverdagslivet med hest. Dette er noe vi også ønsker å vise på hjemmesiden og derfor håper vi alle medlemmene våre kan bli flinkere til å sende inn bilder. Alle bilder er velkomne, enten det er fra stevner, fra en trening der alt bare har funket eller rett og slett når dere står med gjørme opp til knærne og en hest som nekter å komme inn fra paddocken.
Bilder kan legges ut på klubbens facebookside eller sendes til klubbens mailadresse. Husk å skrive på hvem det er vi ser på bildet og hvem fotografen er.

Så til helgens stevner. Det var tre ryttere som dro av sted til Drøbak Rideklubb for å delta på deres distriksstevne i sprang, ellers har det vært rolig på stevnefronten.
Fanny Carine Bærø tok med seg ponniene sine Master Bob og Pochvalnaja-Drum van het Juxschot og red feilfrie runder på begge to søndag 14. januar.
Thea Emilie S. Fløtten og hennes ponni Mark’s Alcapone debuterte i LA ponni kat. 1 (1 m) med en feilfri første fase. Også Marlen Nyborg var på plass i helgen og med hennes hest Quantum B Z ble det en seier i hest LA (1.20 cm) og en feilfri runde som til slutt endte på en tredjeplass i hest MB (1.30 m).
Gratulerer så mye!