NM ponni lag 2017

Helgen 18.-20. august ble det arrangert norgesmesterskap for lag, ponni i sprang. Sylling rideklubb stilte ikke med noe lag her i år, men vi stilte istedenfor med mange flinke ekvipasjer i de individuelle klassene! På samme stevne gikk også Kingsland cup for ponnier samt kvalifisering til KOHS, der klubbens ekvipasjer klatret høyt på resultatlistene. Her er en oversikt over stevnet arrangert av Larvik og Sandefjord rideklubb:

– Ponni LA kat I (1m): Fanny Carine Bærø og Barrettstown Rascal, 0 feil i begge faser og 5. plass

– Kingsland-cup kat III, 2 avdeling (80 cm, LA): Malene Aurora Svae og Black Star, 0 feil og 4. plass
– Mb+5 kat. 1 KOHS-finale: Fanny Carine Bærø og Barrettstown Rascal, 0 feil i første fase, 8 feil i andre fase og 3. plass

– LA ponni kat I (1m): Fanny Carine Bærø og Puchvalnaja-Drum van het Juxschot, fire feil i andre fase og 5. plass
– Kingsland cup kat III, 3. avdeling (80 cm, LA): Malene Aurora Svae og Black Star, 0 feil i begge faser og 4. plass
– Hest LA (1.20 m): Kristina Johansen og Pina Valentina, 0 feil og 2. plass

Sandsvær Ryttersportsklubb arrangerte også i helgen distriktsstevne med innlagt SommerCup både i sprang og dressur. Her var flere av klubbens ryttere på plass, og det ble noen premieringer også her:

– Hest LD+10 (90 cm): Charlotte Braaten Lundemo og Forever Young, 0 feil i begge faser og 6. plass

I Arendal arrangerte den lokale klubben Arendal og Grimstad rideklubb elitestevne i sprang med innlagt Breeders Open og Norsk Breeders Trophy.
Her var blant annet Silje Breistein Svarstad og hesten Tresprings Clerance tilstede og stakk til og med av med 8. plassen i klassen MB+5 (1.35 m) etter en feilfri runde.

Vi gratulerer så mye til dere alle!