12.-13. august

Helgen 12.-13. august ble det arrangert distriktsstevne i sprang av Kristiansand og Søgne Rideklubb, samt distriktsstevne i dressur av Hadeland ride- og kjøreklubb. På begge disse stevnene ble det plukket premier av Syllingryttere.

Helt siden slutten av februar 2017 har det faktisk ikke vært en eneste helg der ryttere fra klubben har havnet på øvre del av resultatlisten og fått med seg premier hjem! Dette er noe å være stolte av!

Denne helgen var det Silje Cathrine Jørgensen, Charlotte Braaten Lundemo og Ida Wahl Pedersen som tok ansvaret for å opprettholde statistikken, her er en oversikt over resultatene:

Distriktsstevne i sprang (Norway Summer games) arrangert av Kristiansand og Søgne rideklubb:
– Hest LD (80 cm): Silje Cathrine Jørgensen og Showboss, 0 feil i begge faser og 4. plass
– Hest LC (1m): Charlotte Braaten Lundemo og Forever Young, 0 feil i begge faser og 6. plass

Distriktsstevne i dressur arrangert av Hadeland ride- og kjøreklubb:
– Hest MB:3: ida Wahl Pedersen og Breitling EG, 60,278% og 2. plass

Vi gratulerer så mye!