Dressurhelg

Første helgen i april var preget av dressurstevner spredt rundt i mesteparten av landet, og noen få av klubbens medlemmer reiste avgårde på stevne også denne helgen.

Sigdal og Rosthaug hestesportslag arrangerte årets femte og nest siste vintercupstevne i dressur mens Nannestad hestesportsklubb arrangerte et distriktsstevne på søndagen.

På Rosthaug var klubben godt presentert i LB:1 hest på lørdag der 3 av 16 startende var syllingryttere.

Emilie Svennevig Fjeldstad på Dex tok 2. plassen i klassen med 64,583%, tett etterfulgt av Rikke Tychesen Maaren på Wieger K. som red til 63,750%.

Henriette Tyldum Andresen og Stall-K’s Quater Champ fikk 53,333% og endte med det på en 12. plass i klassen.

Vi gratulerer alle sammen, og ønsker dere lykke til i finalen om en uke.

På søndag stakk Anneli Algrov og Hertuginden Regal av med seieren i MC:1 hest på Nannestad Hestesportsklubb sitt stevne. Med resultatet 67,742% klatret de helt til topps i klassen med i alt 11 startende.

Vi gratulerer!

Emilie Svennevig Fjeldstad på Dex og Rikke Tychesen Maaren på Wiger K.