INM og Halloweenstevne

Innendørs NM for ponni ble siste helg i oktober arrangert av Grenland Ryttersporstklubb.

Mesterskapet startet på best mulig måte da Fanny Carine Bærø og Master Bob sikret seg seieren i 1. avdeling INM ponni kat II (1.05 m) etter en feilfri runde og hele 77 stilpoeng. I samme stil fulgte Josefine Carlotta Aanesen og Roll on Two i klassen for kat. 1 ponni der de også fikk en feilfri runde, 77,5 i stil og 1. plass!

Begge syllingekvipasjene lå med andre ord svært godt an frem mot søndagens andre avdeling og finale. I andre avdeling red Fanny og Master Bob enda en feilfri runde, mens de dessverre fikk en bom ned i andre runden. Det ble da omhopping om 2. plassen, noe Fanny og Master Bob vant med god margin. Det hele resulterte i en flott sølvmedalje for ekvipasjen!

Klare for finalen var også Josefine og Roll on Two. Ekvipasjen dro dessverre med seg fire feil i første runde av andre avdeling, noe som resulterte i en 5. plass sammenlagt.
Gratulerer så mye til begge ekvipasjer for mange fine runder i året INM!

Hjemme i Sylling ble det også hoppet denne helgen, da det igjen var klart for årets store happening, nemlig Halloweenstevne! Og å få til 95 startende på en banehopping kun for klubbens medlemmer og weekendkursdeltagere er langt ifra dårlig! Det ble en fin søndag i Sylling med mange flotte kostymer og enda flere smilende ryttere! Mange flere bilder kan ses på klubbens facebook-side!