Indoor Epona Dressur og Landsstevne i sprang

Andre uken av oktober er godt i gang, noe som gjør det klart for en oppsummering av helgens aktiviteter. Innesesongen har begynt for fult og det er bare å glede seg til alt denne sesongen har å by på.

Først ut er Indoor Epona, et stort nytt og internasjonalt stevne i sprang og dressur arrangert av Epona Ryttersenter.
På plass fra klubben var Josefine Amanda Hilling og hesten Black Diamond. De konkurrerte i klasse MB i dressur, siste helg av det to ukers lange stevnet. Ekvipasjen nådde akkurat ikke opp til plassering i de to MB-klassene de var med i, men “nesten, hver gang” holdt til en super 3. plass sammenlagt i MB cupen! Gratulerer så mye!

Også litt mer lokalt ble det konkurrert denne helgen. På Hønefoss var det full fart med landsstevne i sprang der flere Syllingryttere var på plass. Her er en resultatoversikt:
Fredag 4/10:
– LA kat I (1m): Josefine Carlotta Aanesen og Roll og Two, 0 feil i begge faser og 3. plass
– LA kat II og III (90 cm): Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 0 feil, 79 i stil og delt 3. plass
– MB ponni kat II/I: Fanny Carine Bærø og Master Bob, 0 feil i begge faser og 1. plass
– LA+5 ponni kat I (1.05 m): Fanny Carine Bærø og Orchid’s Jasper, 0 feil og 1. plass
Gratulerer!

Det ble også hoppet på Melsom i helgen, der Jarlsberg og Melsom Rideklubb arrangerte distriktsstevne i sprang. Her var Camilla Finsrud på plass med sine to nye hester, og tok med seg premier hjem fra 3 av 4 klasser:
– LC hest (1m): Camilla Nikoline Finsrud og Studebaker, 0 feil, 72 i stil og delt 11. plass
– LB hest (1.10 m): Camilla Nikoline Finsrud og Vinz Donkhoeve Z, 0 feil i begge faser og 12. plass
– LA hest (1.20 m): Camilla Nikoline Finsrud og Vinz Donkhoeve Z, 0 feil i begge faser og 8. plass
Gratulerer!