NM fjordhest og Norgesserie sprang

Helgen 19.-21. juli var det klart for både finale i Norgesserien i sprang og NM fjordhest.

Sylling rideklubbs fjerdedivisjonslag i Norgesserien møtte svært sterk konkurranse i Arendal. Etter tre feilfrie runder i første avdeling endte laget på en foreløpig 9. plass. I andre avdeling ble det noen feilpoeng ekstra, noe som gjorde at laget totalt endte på en 11.plass. Dette er imidlertid fortsatt bra, med tanke på at det er de beste lagene i klasse LC 80 cm hest i landet som konkurrerer i denne klassen! Laget besto av Susannah Vestgård og Nebo Precious Madam Mari, Nadine Tande Solberg og SR Irish Aftershock og Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård. Susannah og Nebo Precious Madam Mari tok også en 5. plass i den individuelle klassen i 80 cm på søndag etter to feilfrie faser.
Gratulerer!

På plass under NM fjordhest på Linnesvollen var Michelle Cathrin Svae og Major (II). Ekvipasjen konkurrerte i kjøring og tok en super 2. plass på onsdagen i klassen dressurkjøring utdanning med 68,571%!
Gratulerer så mye!