Sylling rideklubbs første kjørestevne

Helgen 21.-23. juni var en aktiv helg på stevnefronten. Det ble konkurrert i fire forskjellige grener, på enda flere forskjellige stevner. Her er en kort resultatoversikt:

Landsstevne i dressur arrangert av Sigdal og Rosthaug Hestesportlag:
– MB hest: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, 67,708% og 1. plass

– MB hest: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, 67,059% og 1. plass

Distriktsstevne i feltritt arrangert av Ellingsrud Rytterklubb:

– Ponni debutant 80 cm: Josefine Carlotta Aanesen og River Melody, 2. plass

Distriktsstevne i dressur arrangert av Holmestrand og Omegn Rideklubb:
– LB hest: Carina Bødtker Brecke og TC Hermine, 67,727% og 3. plass

Distriktsstevne i sprang arrangert av Larvik og Sandefjord Rytterklubb:
– Hest LC (1m): Charlotte Braaten Lundemo og Forever Young, 0 feil i begge faser og 2. plass

Sylling rideklubb arrangerte sitt aller første kjørestevne noensinne denne helgen. Det var et distriktsstevne som gikk av stabelen på Jarlsberg travbane. På klubbens første stevne passet det bra at det var klubbens egen Sunniva Maria Hilling og Storhaug Betinas Surprise som stakk av med tittelen kretsmester i kjøring etter en 2. plass i dressur, 2. plass i presisjon, 2. plass i maraton, 2. plass sammenlagt og var på vinnerlaget i Leietau.no sin lagkonkurranse! Sunniva er også kvalifisert og klar for nordisk mesterskap i kjøring som arrangeres på Bjerke travbane om to uker.

Gratulerer så mye til dere alle!