9.-10. februar

Helgen 9.-10. februar ble en spranghelg for Sylling Rideklubb. Ryttere fra klubben var på plass både på landsstevne i sprang arrangert av Grenland Ryttersportsklubb og på distriktsstevne arrangert av Søndre Nordstrand Rideklubb.
På landsstevnet var oppmøtet stort denne helgen, med hele 10 ekvipasjer fra Sylling. Det ble mange fine runder og mange resultater like under plasseringsgrensen. Stevnets siste dag red likevel Fanny Carine Bærø og Master Bob inn en fin 3. plass i klassen ponni MB kat II etter en feilfri runde.

Det ble litt flere plasseringer på Søndre Nordstrand. Her debuterte Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård i klassen 95 cm, noe de gjorde på en strålende måte. Med to feilfrie runder og en rask andre fase endte ekvipasjen på en 2. plass i klassen.
Camilla Nikoline Finsrud hadde tatt med seg hesten Jumbo’s Super Ted til Nordstrand denne lørdagen. Det endte med plassering både i 1.05 og 1.15 m etter 2×2 feilfrie runder. Ekvipasjen endte på en andreplass i LC+5 (1.05m) og en tredjeplass i LB+5 (1.15 m).

Gratulerer til dere alle!