Første stevnehelg i 2019

Først vil rideklubben benytte sjansen til å ønske alle medlemmer et godt nytt år. Vi gleder oss til å året som kommer og håper på et år med like mye engasjement og rytterglede som i 2018!

Etter en litt lang vinterferie kom også i år stevnesesongen i gang. Årets første stevnehelg for Syllingrytterne ble lagt til helgen 19.-20. januar, og de starter året slik de avsluttet det forrige, med en rekke fine resultater.

Først en tur til Linnesvollen, der Drammen og Omegn rideklubb arrangerte sesongens tredje vintercupstevne i dressur. Her er en resultatoversikt:
– LB ponni: Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, 68,000% og 2. plass
– LC hest: Josefine Amanda Hilling og Storhaugs Betinas Surprise, 70,000% og 2. plass

– LA ponni: Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, 65,172% og 1. plass
– LA hest: Frida Karoline Svae og Cassale, 65,172% og 4. plass

Linnea og Sunny Girl leverte to fine programmer med gode prosenter, denne helgen. Dette gjorde at de klatret opp på en foreløpig delt 2. plass i vintercupen for ponni, klasse LB.

Det ble, som så ofte før, også hoppet denne helgen. Her er resultatene:
Distriktsstevne i sprang arrangert av Grenland Ryttersportsklubb:
– LB ponni kat II (80 cm): Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 0 feil, 75.5 i stil og 1. plass
– LA ponni kat I (1m): Fanny Carine Bærø og Pochvalnaja-Drum van het Juxschot, 0 feil i begge faser og 2. plass
– MB ponni kat I (1.10 m): Fanny Carine Bærø og Master Bob, 0 feil og 2. plass

Distriktsstevne i sprang arrangert av Søndre Nordstrand Rideklubb søndag 20/1:
– 70 cm hest: Julie Skuterud Jensen og Soquili Sonela, 0 feil, 74.0 i stil og 2. plass
– LD hest (80 cm): Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 0 feil, 75,0 i stil og 2. plass
– LD+10 (90 cm): Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 0 feil i begge faser og 6. plass

Gratulerer så mye til dere alle!