INM og Hallmesterskap for unghest

Første helg i november var det duket for en rekke mesterskap i hesteverdenen. Først ut var Hallmesterskapet for unghester i dressur, arrangert av Arendal og Grimstad Rideklubb. Her var Kristina Johansen og den flotte hingsten Faberge på plass i 5-års klassen.
Første dag havnet de som første uplasserte i FEIs innledende program for 5-åringer med 73%, noe som var en god start på mesterskapet. På søndagen klinket ekvipasjen til og tok med seg andreplassen i FEIs finaleprogram for 5-åringer med 75,000%. Sammenlagt endte de da med en bronsemedalje rundt halsen og tittelen Norges tredje beste femåring i dressur!
Gratulerer så mye!

Men det var ikke bare i dressur det skulle vinnes titler denne helgen. Grenland Ryttersportsklubb arrangerte nemlig Innendørs Norgesmesterskap i sprang for ponni og children. Her var det Fanny Carine Bærø og Master Bob som var på plass, klare for å representere Sylling Rideklubb. Og det kan man si de gjorde på en veldig god måte. Første avdeling for kategori II ponnier gikk i klasse 1,05 m og her endte Fanny og Master Bob med 0 feil, 76 stilpoeng og en andre plass. På søndagen var det klart for andre avdeling. Her lå ekvipasjen høyt oppe på resultatlisten hele veien, men etter fire feil i omhoppingen endte de på tredjeplass, og dermed første uplasserte.
Imidlertid hold de to dagenes fine runder til at også Fanny og Master Bob kapret bronsemedaljen i mesterskapet denne helgen!
Gratulerer så mye!
Fanny hadde også med seg kategori I ponnien Puchvalnaja-Drum van het Juxschot til Grenland, og med denne tok hun en 2. plass etter en feilfri runde i LA ponni kat I (1m) på søndagen.

Det vil med andre ord si at premiesamlingen til Sylling rideklubbs medlemmer ble utvidet med to nye mesterskapstitler denne helgen, i både sprang og dressur! Vi gratulerer!