19.-21. januar

Nest siste helg av årets første måned er nå over og det er klart for oppsummering av medlemmenes resultater i helgen.
På distriksstevnet i sprang arrangert av Jarlsberg og Melsom Rideklubb var Marlen Nyborg og Quantum B Z på plass. Ekvipasjen leverte gode runder alle dager og på søndagen vant de hest MB (1.30 m) med 0 feil.

Selv om det er veldig morsomt hvor bra klubbens medlemmer gjør det i sprang og dressur, er det alltid ekstra morsomt når noen “bryter ut” og starter i andre grener. Denne helgen var Sunniva Maria Hilling og Storhaugs Betinas Surprise på deres første stevne, og det i dressurkjøring. Ponnien Storhaugs Betinas Surprise er kun 4 år gammel, men likevel var han klar for å imponere dommerne i senk. Sunniva og Surprise endte på en 2. plass i hest LC lett klasse etter at de fikk 67,5% og 0 i straff. Vi følger spent med på fortsettelsen!

Gratulerer så mye til Marlen med seier og til Sunniva med en flott debut!

Sunniva Maria Hilling og Storhaugs Betinas Surprise klare for start. Foto: Elin Hilling