1.-3. desember

Starten av desember var fylt med en rolig helg og mye julestemning for flertallet av klubbens medlemmer. Det var lite stevner som ble arrangert denne helgen, men Arendal og Grimstad rideklubb kjørte på med et landsstevne med julestemning.
Her var det flere syllingryttere på plass men det var Marte Helene Apenæs og Cash Verte som stjal showet. Ekvipasjen startet med en 7. plass av 72 startende i LA (1.20 m) på fredagen etter to feilfrie faser, før de klatret helt til topps i lørdagens MB (1.30 m) etter enda to nye feilfrie faser og en lynrask 2. fase. På søndag ble det en ny plassering etter to feilfrie runder i LA+5 (1.25 m). Tiden i andre fase holdt til en fin 3. plass av 49 startende. Vi gratulerer så mye!

Lørdag kveld ble det arrangert et uhøytidelig førjulstreff for de “voksne” medlemmene av klubben. Med hele 22 personer på plass ble det meldt om god stemning langt ut i de sene nattetimer.