Første helgen i august

Første helgen i årets siste sommermåned er forbi, noe som ble feiret med et knippe stevner over hele Norges land. Det er litt stille på stevnefronten for tiden, både når det gjelder antall arrangerte stevner og antall deltagere på hvert stevne, noe som vitner om at de flinke ekvipasjene våre har tatt en velfortjent sommerferie. Likevel var det noen som kom seg ut på stevne også denne helgen.

Helene Viklund Johnsen og Bakkeruds Veslemøy har representert klubben i NM for Fjordhest arrangert av Askim Rideklubb. Det gikk ikke helt til topps for Helene denne gangen, men det var uansett veldig gøy at en av “våre” var med! Bakkeruds Veslemøy er kanskje mer kjent som rideskolehesten Frøya på Valstad gård.

Vilde Marie Fossum og Nico V.D.V var en av flere ekvipasjer som tok turen til Hønefoss sitt landsstevne i dressur. På lørdag red ekvipasjen inn til en andreplass i MB:3 for hest med 62,417%. Vi gratulerer!

Silje Breistein Svarstad og Tresprings Clerance reiste hele veien til Trondheim for å delta på Trondheim Horse Show. Trondheim Horse Show er et landsstevne i sprang som ble arrangert for å feire at Trondheim rideklubb ble 125 år. Her ble hun nummer 2 i hest LA+5 (1.25 m) på fredag. Vi gratulerer!

Dette var de plasserte ekvipasjene denne helgen. Vi gratulerer så mye og ønsker alle klubbens ekvipasjer masse lykke til i kommende stevner.