Finale vintercup sprang 2017

Finalen i vintercupen i sprang gikk for helgen på Linnesvollen ridesenter, og det er bare en ting å si: FOR EN HELG!

Syllingrytterne har virkelig briljert denne helgen med plasseringer i så å si alle klasser, både på dette stevnet og sammenlagt i cupen.

Først en liten resultatoppdatering:

Lørdag (11.03.2017):

Vintercupfinale sprang arrangert av Drammen og omegn rideklubb:

LD ponni III (0,50 m): Helene Viklund Johnsen med Gribsvads Rosa. 0 feil og førsteplass i klassen.

LD ponni II (0,60 m): Bertine Bøhn med Meltvedt Mario, 0 feil og førsteplass i klassen.

LD ponni I (0,70 m): May Helene Hansen med Peus, 0 feil og fjerdeplass i klassen.

LC ponni III (0.60 m): Helene Viklund Johnsen med Gribsvads Rosa, 0 feil og førsteplass i klassen.

LC ponni II (0,70 cm): Bertine Bøhn og Meltvedt Mario, 0 feil og førsteplass i klassen.

LC ponni I (0,80 m): Josefine Carlotta Aanesen med Icoon, 0 feil og 6. plass i klassen.

LA ponni II (0,90 m): Fanny Carine Bærø med Boogie Burgarti, 0 feil i første fase, 4 feil i andre og en andreplass i klassen.

LA ponni I (1m): Fanny Carine Bærø med Barrettstown Rascal, 0 feil i begge faser og førsteplass i klassen. Josefine Carlotta Aanesen med Icoon, fire feil i andre fase og tredjeplass i klassen.

MB ponni I (1,10 m): Fanny Carine Bærø med Barrettstown Rascal, 0 feil og førsteplass.

På lørdagen ble det også plukket premier i dressur, og til og med distanseritt:

Dressur:

Distriksstevne arrangert av Vestre Bærum Rideklubb:

LB:4 hest: Kristina Johansen og South-West Disco Hit, 66,296% og førsteplass i klassen.

Distriksstevne Søndre Nordstrand Rideklubb:

LA:1 hest: Anneli Algrov med Hertuginden Regal, 67,5% og 2. plass

Distanse:

Distriktsstevne arrangert av Ekeberg rideklubb:

LD (10 km): Lene Utsigt Riis med Lønset Juliar og Hannah Petrie med Skog Tind fikk Clear round.

Søndag (12.03.17):

Vintercupfinale sprang hest arrangert av Drammen og omegn rideklubb:

LD hest (0,80 m): Frida Karoline Svae med Cassale, 0 feil og 3.plass.

LD+10 hest (0,90 m): Emilie Svennevig Fjeldstad med Dex, 0 feil og 4. plass.

Mari Lyngås med Tammo, 0 feil og 8. plass.

Frida Karoline Svae med Cassale, 0 feil og 11. plass.

LB hest (1,10 m): Andrea Marie Sundal med Esprit (II), 0 feil i begge faser og 4. plass.

Camilla Finsrud og Feona, 0 feil i begge faser og 8. plass.

LA hest (1.20 m): Andrea Marie Sundal og Esprit (II), 0 feil i begge faser og 1. plass i klassen.

Og så til det morsomste av alt, cup-resultatene. Sylling stakk av med hele tre sammenlagte plasseringer etter årets vintercup! May Helene Hansen og Peus stakk av med seieren i ponni LD. Josefine Carlotta Aanesen og Icoon kapret en super 2. plass i ponni LC og Fanny Carine Bærø klatret helt til topps i ponni LA med Barrettstown Rascal.

Disse ekvipasjene har levert resultater på høyt nivå under alle vintercupens stevner og pokalene er vel fortjent.

Gratulerer så mye!