Medlemskap

Vi administrerer våre medlemmer og deres lisenser via idrettens systemer Klubbadmin og Sportsadmin, som henter informasjon fra Min Idrett. Medlemmene administrerer sitt medlemskap via sine sider på Min Idrett.

Du eller ditt barn kan meldes inn via denne linken: https://medlemskap.nif.no/22838

Enkeltmedlem kr 350 pr år
Familiemedlemskap kr 550 pr år

Familiemedlemskap er for medlemmer i samme husstand.

Klubben får tilskudd for alle medlemmer under 19 år, så vi oppfordrer til å melde inn hele familien. Send oss en mail for å gi beskjed om hvilke medlemmer som skal kobles sammen i familiemedlemskapet.

Hvis dere ønsker å melde dere ut av Sylling Rideklubb, må også dette gjøres via Min Idrett. Frist for utmelding er 31.desember inneværende år, for å ikke bli fakturert for medlemsavgift påfølgende år.

Overganger til ny representasjonsklubb vil ikke bli godkjent om ikke alle økonomiske forpliktelser overfor Sylling Rideklubb er oppgjort.

Bytte klubb

Ved bytte av representasjonsklubb er det viktig å følge følgende regler, disse kan du også finne i KR I, §130.3. Merk spesielt punkt b) og c), som omhandler bytte av klubb:
For sportslig representasjon kan overgang til annen klubb skje i et overgangsvindu f.o.m 1. november det ene året t.o.m. 28. (29.) februar året etter. Overgang gjøres digitalt i Minidrett. Overgang gjelder kun for ryttere som har eller har hatt lisens/grønt kort.

Hvis rytter ikke har hatt lisens/grønt kort så må man melde seg ut av gammel klubb og inn i ny klubb. Rytter må selv melde i fra til gammel klubb at man ønsker å melde seg ut, bytte av representasjonsklubb medfører ikke automatisk utmelding.

Bytte klubb på 1-2-3:
1: Logg inn på minidrett.no og søk om overgang
2: Ny klubb får beskjed og må godkjenne medlemsskap innen 7 dager. Hvis dette ikke har skjedd innen 7 dager, ta kontakt med klubben du ønsker å melde deg inn i.
3: Gammel klubb får beskjed og må godkjenne overgang innen 7 dager, ellers blir det automatisk godkjent.

Les mer om overgang på rytter.no.

NB! Selv om vi selvsagt aller helst ser at du blir igjen som medlem og representerer oss, er det aldri noen sure miner om du velger å gå over til en annen klubb. Man skal alltid gjøre det man har best magefølelse for!