Klubbmesterskap i dressur

18/11-18: Midt i november ble årets klubbmesterskap i dressur avholdt på Valstad gård. Klubbens dedikerte leder Elin Hilling kunne melde om god stemning og nok et vellykket arrangement, fra sin plass i speaker-boden. En oppfatning mange andre også deler. Og for en klubb dette er å arrangere stevne med! Kun få dager etter at posten om stevnet ble lagt ut på Facebook hadde et titalls personer meldt seg frivillig og flere kaker, samt mange liter med vaffelrøre trillet inn. Det er ikke overalt spørsmålet “Noen ledige arbeidsoppgaver?” stilles uoppfordret! En klapp på skulderen til alle de flinke og arbeidsvillige medlemmene våre!

Så over til de premierte. Det ble denne helgen arrangert en ryttertestklasse (LD) og tre mesterskapsklasser. Og jammen ble det ikke tre nybakte klubbmestere også! Her er en oversikt over de heldige premierte:
LC ponni, klubbmesterskap for junior:
1. Hauk Berner Clausen og Gribsvads Rosa, 70,769% og 1. plass
2. Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 66,538% og 2. plass

LB hest, klubbmesterskap LB:
1. Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 61,600% og 1. plass
2. Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, 61,200% og 2. plass
3. Marianne Sundal og Caomi Campbell, 60,800% og 3. plass

LA, klubbmesterskap LA:
1. Mari Holmin Bye og Stald Kiels Galaxe, 63,448% og 1. plass

Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti tok også med seg tittelen Mesternes Mester etter seier i både klubbmesterskapet i sprang og dressur!

Gratulerer så mye til alle de premierte!

Marianne Sundal og Caomi Campbell til venstre, Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti til høyre