Første vintercupstevne i sprang

Da var startsignalet gitt for årets BRYK vintercup også i sprang. Dette er en cup som går over minst fire stevner gjennom hele vintersesongen, fordelt på forskjellige arrangørklubber innenfor Buskerud rytterkrets.

Første stevne ble arrangert av Drammen og Omegn Rideklubb allerede 10.-11. november, og det er ingen grunn til å tro at Sylling rideklubb skal komme noe dårligere ut av det i år, etter en super start for mange av våre ekvipasjer!

Her er en resultatoppdatering:
– LD ponni kat III: Sandra Elise Svang Kleven og Roosendaal´s Madam, 0 feil, 77,5 i stil og 1. plass
Nanna Joakime Berner Clausen og Greendown Roxanne, 0 feil, 72,25 i stil og 2. plass
– LD ponni kat I: Andrea Henriette Myhre og Peus, 0 feil, 77,0 i stil og 1. plass
Malene Aurora Svae og Skoglys DeNero, 0 feil, 72,75 i stil og delt 2. plass
– LC ponni kat III: Hauk Berner Clausen og Gribsvads Rosa, 0 feil, 71.5 i stil og 1. plass
– LC ponni kat I: Andrea Henriette Myhre og Peus, 0 feil, 75,5 i stil og 2. plass
– LB ponni kat III: Malene Aurora Svae og Black Star, 0 feil i begge faser og første plass
– LB ponni kat I: Kristi Aakermann og Barrettstown Rascal, 0 feil i begge faser og 6. plass
– 80 cm hest: Marianne Sundal og Elle Est Belle VB Z, to tidsfeil i første fase og 4. plass

– LD hest: Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 0 feil, 70,25 i stil og delt tredjeplass.
– 90 cm hest: Frida Karoline Svae og Cassale, 0 feil, 73,0 i stil og 1. plass
– LC hest: Marianne Sundal og Caomi Campbell DM, 0 feil, 76,25 i stil og 1. plass
Frida Karoline Svae og Cassale, 0 feil, 70,75 i stil og 4. plass
Marte Tørnquist Mehren og Conteur 3, 0 feil, 70,25 i stil og 6. plass
– LB hest: Elin Martine Mehren og Si Jolie, 0 feil i begge faser og 10. plass

Alt ligger med andre ord til rette for at Sylling rideklubbs ekvipasjer skal gjenta suksessen fra i fjor, da klubben stakk av med hele syv cupplasseringer i sprang!

Men også i dressur var det ekvipasjer ute denne helgen, nærmere bestemt på distriktsstevne arrangert av Sigdal og Rosthaug Hestesportlag. Her er en resultatoversikt derfra:
– LC: Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, 60,385% og 4. plass
– LA: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, 67,586% og 1. plass
– MB: Josefine Amanda Hilling og Black Diamond, 63,939% og 1. plass

Gratulerer så mye til dere alle!