Klubbmesterskap og halloweenstevne

Søndag 28/10 var det klart for det årlige klubbmesterskapet i sprang for Sylling rideklubb. Siden stevnet så beleilig falt på siste helg i oktober ble det også i år arrangert som et halloween-stevne, noe som falt godt i smak både for rideskoleelevene og de flinke arrangørene. OBS! Grunnet de nye personvernreglene blir disse resultatlistene noe amputerte, savner du noen så ta kontakt!

Her kommer en rask oppsummering av de første banehoppings-klassene:
50 cm clear round:
– Margrethe Rolseth Berner og Lanners Lady Linella, Clear Round

60 cm clear round:
– Johanne Rolseth Berner og Farrier´s Nemi, Clear Round
– Christoffer Erle Paulsen og VG Cody, Clear Round
– Eli Merete Skjeggerud og Almae Justice, Clear Round
– Mari Gohn Hedløv og Old Avenue´s Luana, Clear Round

70 cm clear round:
– Johanne Rolseth Berner og Farrier´s Nemi, Clear Round
– Eli Merete Skjeggerud og Almae Justice, Clear Round
– Mari Gohn Hedløv og Olds Avenue´s Luana, Clear Round
– Nadine Tande Solberg og SR Irish Aftershock, Clear Round

80 cm clear round:
– Nadine Tande Solberg og SR Irish Aftershock, Clear round
– Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, Clear Round
– Susannah Vestgård og Old Avenue´s Luana, Clear Round
– Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, Clear Round
– May Helene Kristoffersen Hansen og San Diego (II), Clear Round
– Kristi Aakermann og Barrettstown Rascal, Clear Round

Og så var det klart for selveste klubbmesterskapet. Her var det, som så ofte før, tett i teten. Men etter to runder var det Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti som dro avgårde med klubbmestertittelen i ponniklassen. Dette var etter to feilfrie og meget raske runder. Bronsen ble tatt av Malene Aurora Svae og Black Star etter at de dessverre fikk fire feil i deres andre fase.

Gratulerer så mye til dere alle, både de nybakte klubbmesterne og alle dere andre som red veldig fine runder i helgen!

Men det var ikke bare i Sylling klubbens ryttere var på plass. Det ble denne helgen også arrangert et distriktsstevne i sprang av Hønefoss og Ringerike rideklubb. Her er en resultatoversikt derfra:
– LA ponni Kat 2 og 1: Fanny Carine Bærø og Pochvalnaja-Drum van het Juxschot, 0 feil i begge faser og 1. plass
Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 0 feil i begge faser og 3. plass
– Hest LB (1.10 m): Elin Martine Mehren og Si Jolie, 0 feil i begge faser og 5. plass
Hest LA (1.20 m): Fanny Carine Bærø og Ziro, 0 feil i begge faser og 2. plass

Gratulerer!