NM sprang 2018

I midten av august var det igjen klart for norgesmesterskap i sprangridning. Stevnet ble i år arrangert av Arendal og Grimstad rideklubb og fra Sylling stilte klubbens egen Fanny Carine Bærø. Fanny og ponnien hennes Master Bob stilte i klassen NM ponni kat. 2 og tok med seg en super fjerdeplass etter de to innledende rundene samt kun 4 feil i finalens andre fase. Etter første avdeling lå ekvipasjen med fire feil, noe de imidlertid rettet fort opp i under den andre avdelingen der de etter en feilfri runde endte på en delt 1. plass. Dessverre ble det litt for mange feilpoeng i finalen til å beholde pallplassen, men å ende som Norges fjerde beste ponni kat 2 ekvipasje er ikke lite det heller!

Gratulerer så mye til Fanny og Master Bob med en strålende NM-debut!

Det ble også samme helg arrangert Distriktsstevne i sprang av Moss og Omegn hestesportsklubb. Her er resultatene:
– LC ponni kat 2: Julie Skuterud Jensen og Soquili Sonela, 4 feil, 71,5 i stil og 2. plass
– LC ponni kat 1: Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 0 feil, 71,5 i stil og 2. plass
Gratulerer!

Fanny Carine Bærø og Master Bob, 1. plass andre avdeling NM kat 2