Klubbstevne i sprang

Mens ukene sakte sniker seg mot sommerferie er det fremdeles full fart på stevnefronten. Denne helgen var det stevner i både sprang, dressur og kjøring som sto på planen, inkludert det mye etterlengtede klubbstevnet i sprang.
Vi starter med resultatene fra landsstevne i sprang arrangert av Drammen og Omegn Rideklubb. Her var flere ekvipasjer fra Sylling på plass, men det var klubbens ponniryttere som trakk det lengste strået denne helgen. På resultatlistene finner vi nemlig både Malene Aurora Svae og Christoffer Erle Paulsen.
– LB kat. 3: Malene Aurora Svae og Black Star, 0 feilpoeng, 72,5 i stil og 1. plass
Christoffer Erle Paulsen og Annes Pride, 0 feil, 72 i stil og 3. plass

– LA ponni kat 3: Christoffer Erle Paulsen og Annes Pride, 0 feil i begge faser og 3. plass

En av klubbens eneste kusker for øyeblikket, Sunniva Maria Hilling, var også denne helgen ute med ponniene sine, noe som endte med intet mindre enn 3/3 mulige førsteplasser! Her er en oversikt:
Distriksstevne i kjøring arrangert av Oslo og Akershus Fjordhestlag:
– Vanskelig B Presisjonskjøring: Sunniva Maria Hilling og Moslåttas Lady Linwen, 1. plass
– MB presisjonskjøring: Sunniva Maria Hilling og Moslåttas Lady Linwen, 1 plass
– Utdanning Presisjon: Sunniva Maria Hilling og Storhaugs Betinas Surprise, 1 plass

Og så til noe av det morsomste i klubben, altså klubbstevnene! Her får både “gamle og nye” ekvipasjer vist seg frem og får erfaring innen stevnelivet. Her er resultatene fra søndagens klubbstevne i sprang:
50 cm:
3. Mie Sofie Søberg Fløtten og Sonador, 0 feil og 68 i stil
5. Mie Sofie Søberg Fløtten og Mark’s Alcapone, 0 feil og 66,5 i stil

60 cm:
1. Christoffer Erle Paulsen og Fragle, 0 feil og 70 i stil
2. Malene Svae og Skoglys DeNero, 0 feil og 68,5 i stil
3. Linnea Skai Vålbekk og Sunny Girl, 0 feil og 68 i stil
5. Mie Sofie Søberg Fløtten og Sonador, 0 feil og 66,5 i stil

70 cm:
2. Christoffer Erle Paulsen og Fragle, 0 feil og 70 i stil

80 cm:
1. Susannah Vestgård og Old Avenue’s Luana, 0 feil og 75 stilpoeng
3. Kristi Aakermann og Barrettstown Rascal, 0 feil og 73 i stil

90 cm:
1. Kristi Aakermann og Barrettstown Rascal, 0 feil og 75 stilpoeng

1 m:
1. Marte Mehren og Conteur 3, 4 feil og 71 stilpoeng

Gratulerer så mye til dere alle!