Siste helg av Spring Tour 2018

Helgen 11.-13. mai var det klart for årets siste helg av Spring Tour. På plass var blant annet Camilla Finsrud og Feona som sikret seg en fin andreplass i søndagens CSI1* Silver Small Tour Finale (1.20 m) etter to feilfrie faser. Thea Pettersen og hesten Jumbo’s Super Ted var også 0 i begge faser under CSI1* Bronze Tour Grand Prix (1.10 m) og endte med det på en 12. plass. Til sammen endte Sylling Rideklubb med 9 plasseringer på det store stevnet.
Gratulerer så mye til dere alle!

Det var ikke bare på Linnesvollen det var stevneaktivitet denne helgen. Både på dressur- og sprangfronten er utesesongen for fullt i gang, og Syllingrytterne gjør seg som vanlig tellende på resultatlistene. Her er en oversikt over helgens resultater:

Distriksstevne i dressur arrangert av Blakstad Rideklubb:
– Hest LC: Julie Skuterud Jensen og Sheroc Højgård, 62,4% og 2. plass

Distriktstevne sprang arrangert av Grenland Ryttersportsklubb:
– Hest 60 cm: Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 0 feil, 75 i stil og 2. plass
– LB kat II (80 cm): Julie Irene Svang Kleven og Boogie Burgarti, 0 feil, 74 i stil og 1. plass

Distriktsstevne i sprang arrangert av Kongsberg og Omegn Rideklubb:
– Hest 50 cm: Ida-Caroline Føyn og Isabel Van De Ruige Hoek, 0 feil og 1. plass
– Hest 70 cm: Isabella Svennevig Fjeldstad og Dex, 0 feil, 68,5 i stil og 5. plass
– Hest 80 cm (LD): Hanne Håberg og Gigant, 0 feil og 71,5

Distriktsstevne i dressur arrangert av Kongsberg og Omegn Rideklubb:
– MB: Vilde Marie Fossum og Nico V.D.V, 65,441% og 1. plass

Gratulerer så mye til alle de plasserte!

OBS. Siden deler av stevnene har gått over til online.equipe.com har det blitt vanskeligere å hente inn resultatene til klubbens medlemmer. Dersom dere oppdager noen feil eller manglende resultater, så gi beskjed!