Siste helg AEG 2018

Søndag 25/2 var AEG 2018 over for denne gang. Etter to uker med konkurranser på alle nivåer i sprang og dressur satte Syllingrytterne turen hjemover med flere premier i kofferten.
Denne uken var det Maren Sofie Steen og Engas Selma som åpnet showet på tirsdagen med en 5. plass i AEG Horze Cup (1.20 m) etter en fin første faser der ekvipasjen dessverre dro med seg fire feilpoeng. Gratulerer så mye!

Camilla Finsrud og Feona var også på plass denne helgen, klar for å forsvare forrige ukes resultater. Det klarte de med glans og ekvipasjen red inn til en 2. plass i AEG Grand Prix Junior (1.30 m) etter to feilfrie faser på torsdag og en 3. plass i AEG Grand Prix Junior (1,35 m) på lørdag!

Med dette har AEG 2018 vært et høydepunkt for konkurranserytterne fra Sylling rideklubb. Klubbens medlemmer har totalt tatt med seg en førsteplass, en andreplass, en tredjeplass og 4 øvrige plasseringer!

Men hestesport handler ikke bare om premier og plasseringer på store stevner. Like viktig er alle de små hendelsene og prestasjonene. Det har vært flere representerte fra Sylling rideklubb på AEG og selv om disse ikke har nådd helt til toppen av resultatlisten denne gangen har de gjennomført gode runder og plukket med seg gode erfaringer. Det er en stor prestasjon å kvalifisere seg til et slikt stort stevne som AEG er, og dette i seg selv er mye å være stolt over!
Så gratulerer så mye til alle dere som har startet de siste to ukene!