Innendørs NM for ponni i sprang

I helgen var det klart for innendørs norgesmesterskap i sprang for ponni. Stevnet ble arrangert av Grenland Ryttersportsklubb og gikk fra fredag 3. til søndag 5. november. Her var Fanny Carine Bærø på plass med flere av sine ponnier. På fredagen red hun ponnien Barrettstown Rascal inn til en 6. plass i ponni MB (1.10 m) med fire feilpoeng, dette var da en klasse som ikke inngikk i mesterskapet. På lørdag var imidlertid mesterskapet i gang og Fanny med ponnien Master Bob startet på best mulig vis. Ekvipasjen endte med seier i første avdeling etter en feilfri runde og 76,75 i stil. Det gikk uheldigvis ikke like bra på søndagen da de dessverre ble eliminert i andre avdeling. Men veldig bra jobbet av Fanny og Master Bob under hele stevnet!

Samtidig ble det også arrangert elitestevne i dressur av Sørlandsparken Rideklubb. På plass for å forsvare klubben var Suzanne Rebecca Bjørklund og Gørklintsgårds Sartori. Lørdag 4/11 tok ekvipasjen 2. plassen i LA for hest med en total prosent på 66,852%

Gratulerer så mye til dere begge to!

Fanny Carine Bærø og Barretstown Rascal, 1. plass i første avdeling av INM. Foto: Stall Linstad