20.-22. oktober

Helgen 20. til 22. oktober var mange av klubbens ekvipasjer igjen ute på stevner etter en litt roligere helg helgen før, grunnet Oslo Horse Show.

Det ble arrangert distriksstevner i både sprang og dressur, av flere forskjellige arrangører denne helgen.

Søndre Nordstrand rideklubb arrangerte distiktsstevne i sprang og dressur, med sprang på lørdagen og dressur på søndagen.
Her er klubbens resultater:
Sprang lørdag:
– Hest LD+5 (85 cm): Frida Karoline Svae og Cassale, 0 feil, 79 i stil og 2. plass

Dressur søndag:
– Hest MB:0: Anneli Algrov og Zindy Lundbæk, 60,833% og 1. plass

Hønefoss og Ringerike rideklubb stilte med et to dagers distriksstevne i dressur som inkluderte klubbens eget klubbmesterskap men også flere klasser åpne for ekvipasjer fra andre klubber. Her hevdet Sylling Rideklubbs ryttere seg sterkt:
– Hest LA: Suzanne Rebecca Bjørklund og Gørklintgårds Sartori, 65,185% og 4. plass
– Hest MC: Kristina Johannessen og Pilotti, 71,774% og 1. plass

– Hest LA: Suzanne Rebecca Bjørklund og Gørklintgårds Sartori, 67,313% og 1. plass

Askim rideklubb arrangerte et to dagers distriksstevne i sprang innlagt 2. og 3. omgang av Glava cup.
Her var Silje Cathrine Jørgensen og hesten Showboss på plass, og med en feilfri runde og 69,5 i stil, havnet de helt opp på en 5. plass i søndagens LD+10 klasse (90 cm).

Gratulerer så mye til dere alle!

Silje Jørgensen og Showboss etter 5. plassen i 90 cm i Askim