Lier Horse Show 2017

I helgen var det igjen klart for Lier Horse Show på Linnesvollen. Stevnet gikk over fire dager, i både sprang og dressur. Mange av rytterne våre var på plass, til tross for at flere har tatt en velfortjent sommerferie.
Helgens resultater i sprang:
Torsdag 29/6:
– LB hest (1.10 m): Fanny Carine Bærø og Åza, 0 feil og 9. plass

– LC hest (1 m): Andrea Celine Lien og Paddy Goes Dutch, 0 feil i begge faser og 12. plass i klassen
– Hest LB (1.10 m): Fanny Carine Bærø og Åza, 0 feil og 7. plass

– Hest LC (1m): Maren Sofie Steen og Engas Selma, 0 feil i begge faser og 6. plass.
Anette Pettersen og Valuta Dalegaard, 0 feil i begge faser og 15. plass
– Hest 1.10 m (LB): Elin Martine Mehren og Lando, 0 feil og 3. plass.
Fanny Carine Bærø og Åza, 0 feil og 6. plass
Charlotte Braaten Lundemo og Forever Young, 0 feil og 17 plass.
– Hest MB (1.30 m): Camilla Finsrud og Feona, 0 feil i begge faser og 2. plass

Lørdag 1/7 dressur:
– Hest MB: Nina Merete Bjerkås og Precious Tamara, 65,000% og 2. plass

Det var også enkelte ryttere som beveget seg ut fra klubbens hjemkommune. En av disse var Emilie Christine Utgård som sammen med hesten Black Angel red til 65,926% i LA:3 (dressur) på elitestevnet arrangert av Arendal og Grimstad Rideklubb. Dette holdt til en super tredjeplass.
På kjørestevet på Starum hestesenter stakk 12 år gamle Sofia Isabel Bergquist og Illeybrook Crystal Glow av med seieren i DMP LB ponni presisjon med 0 i straff og tid 172,35.

Vi gratulerer så mye til dere alle!

I helgen var mange fra rideklubben også med på dugnad på Jordbæreventyret, og gjorde her en super jobb! Takk til alle som var med, dette er en dugnad klubben tjener godt på!