Årets sponsoravtaler og pengebidrag

Denne uken ble det signert en ny to-års sponsoravtale med Vangen Mat, SPAR Holsfjorden. For dette vil vi gjerne takke Odd Arne Vangen i Spar Holsfjorden-Vangen Mat. Tidligere har sponsoravtalen med SPAR ført til klubbjakker til alle aktive unge medlemmer, samt mange andre bidrag. Vangen mat sponser også andre lokale idrettslag, og gjør en super jobb! Sjekk ut deres hjemmeside ved å trykke på logoen på forsiden.

Tidligere i år fikk vi også utdelt 25 000 kroner fra det lokale arrangementet Jordbæreventyret som går av stabelen hver sommer i Sylling. Dette kom i tillegg til de nesten 20 000 vi fikk etter fjorårets dugnad ved samme arrangement. Disse pengene er øremerket mobilt undervisningsmateriell (bærbar projektor) samt støtte til laget som reiser avgårde til årets Norgesmesterskap i Bergen (2. divisjon).

Jordbæreventyret er 1. juli fra klokken 09.30-17.30. Her er klubben ansvarlig for ponniridningen hvert år, og i år er ikke noe unntak! Kom innom for å hilse på de fine ponniene og spis så mye jordbær du klarer!