Helgen 17.03.-19.03.17

Dette var en litt roligere helg for Syllingrytterne, men noen har likevel vært ute og konkurrert. Det har vært arrangert landsstevne i sprang av Arendal og Grimstad rideklubb, hallmesterskap for ponni i dressur av Grenland Ryttersportsklubb og fjerde vintercupstevne i dressur av Gevelt Ryttersportsklubb. I tillegg har Asker rideklubb arrangert et treningsstevne i sprang.

På landsstevne i sprang i Arendal red Silje Breistein Svarstad på Tresprings Clerance inn til en tredjeplass i MB+5 hest (1.35 m). Av 20 startende i klassen var det kun tre stykker som kom seg gjennom banen uten feil, og Silje var en av dem.

I LB hest dressur på årets fjerde vintercupstevne sikret Henriette Tyldum Andresen og Rikke Tychesen Maaren klubben ytterligere to plasseringer. Henriette og Stall-K’s Quater Champ red til 67,083% og endte dermed på en tredjeplass mens Rikke og Wieger K. danset seg inn til en fjerdeplass i klassen med 65.000%.

Fra treningsstevnet i Asker har vi fått høre at Sylling Rideklubb var godt representert, og at det ble ridd bare feilfrie runder i alt fra bommer på bakken til 80 cm.

Gratulerer så mye til alle de plasserte, og til dere andre som også har levert gode runder denne helgen!